Бранд кампанията е първата проява на нашата нова стратегия. Чрез нея за първи път представяме Škoda като спътник за опознаване на света. Смел партньор, който да ви придружава през целия ви живот. Като глобална кампания, тя ще бъде нашата основна комуникационна платформа с клиентите ни в цял свят, на нашите утвърдени пазари, както и на нови такива.
Пробегът на километража на вашата Škoda не е само мярка за изминато разстояние. Вашите пътувания, са много повече от изминати километри. Изминатите километри, всъщност понякога са съдбовни срещи, луди приключения, неочаквани развръзки или просто твоят необикновен Живот! Защото километрите измерват не само достигнатите дестинаци, но и незабравимите моменти заедно!
Това е призив за действие към всички нас - да правим това, което ни е определяло от самото ни начало: да изследваме новото и по-доброто. Ние ще го влагаме във всичко, което правим: в продукти с уверен и солиден дизайн, който дава приоритет на устойчивостта; в общуването, със завладяващи истории, събуждащи любопитство; в нашите Simply Clever функции, с интелигентни нови решения; или в нашите услуги, предоставящи достъп на всеки да изследва света около себе си. Защото колкото повече изследваме, толкова по-умни ставаме.
Това е умният начин. Интелигентният подход е път, който изследва иновативни начини за създаване на продукти, за управление на компания и намиране на нови отговори на същите стари въпроси.
Пътуванията, независимо дали са на дълги или кратки разстояния, винаги са по-приятни, когато имате партньор, на когото можете да разчитате. Тогава нашата роля ще бъде на смел спътник, посветен да ви помогне в изследването на света. Някой, който ви насърчава и вдъхновява, разпалва любопитството ви и ви отвежда безпроблемно до желаната дестинация.
Нашата мисия ще помогне да превърнем нашата визия в нещо осезаемо. Придвижването от точка А до точка Б трябва да е лесно и ефективно, и да носи удоволствие с всеки изминат километър. Нашата работа ще се фокусира върху това да активираме присъщото ви любопитство, позволявайки ви да изследвате какво има навън. Нашата мисия е да ви редоставим съвременни достъпни решения за мобилност в допълнение с изненади, които всички вие обичате.
Да бъдеш човечен означава да признаеш, че всички сме еднакви, но и толкова различни. Да се усмихваме на любимите си хора, а понякога и на напълно непознати. Това е да задоволяваме нуждите на хората, преди те дори да станат потребност. Да живеем за големите моменти. И да празнуваме малките.
Не е толкова лесно да запазим рацоналността. Как да го направим? Започваме с премахването на това, което не е важно. Докато всичко, което е останало, е всичко, което наистина има значение. Ние създаваме място за всичко и поставяме всичко на мястото му. Защото когато имате по-малко грижи, имате повече, за което да живеете. Толкова е просто.
Обичаме хубавите изненади, също като вас. Да бъдеш изненадващ означава да дадеш повече от това, което са очаквали от теб. Когато нещо красиво създава нещо полезно. Или когато имате повече преживявания, без да харчите повече за тях. Изненадите не са само сюжетни обрати в трилър. Те са от решаващо значение за този друг филм, този, в който участваме ежедневно: Живот!
Формите, която брандът Škoda придобива, докато се движим напред, също ще бъдат отразени в начина, по който са изваяни нашите автомобили. Солидните, грапави линии ще ви дадат увереността да проучвате свободно пътищата и в същото време да се чувствате защитени. Материалите и формите ще се смесят, за да предложат усещане за лекота и опростеност, съчетани с характерен външен вид. Запознайте се с Modern Solid – нашият уникален подход към решения за мобилност, които изглеждат солидни, усещат се автентични и остават функционални.
Не само нашите автомобили са претърпели вълнуващо преобразяване – така е и с нашия бранд. Освежихме нашата корпоративна идентичност с ново лого, надпис и актуализиран комуникационен инструментариум. Всички те, взети заедно, отразяват далновидния начин на мислене на Škoda.
За амбициозен бранд като Škoda, единственият начин да предскаже бъдещето е като го изобрети. Създаването на стратегическа пътна карта отразява променящите се нужди на променящия се свят. Електрификацията и цифровизацията са в основата на стратегията на Škoda Next Level, като електромобилите са една голяма част от нашето продуктово портфолио. Тази стратегия също така очертава съгласувано намаляване на нивата на CO₂, подобрена рентабилност и тристранния подход на Expand, Explore и Engage за увеличаване на обемите и ангажираността на марката.