През 1895 г. Лаурин и Клемент откриват фабрика за производство на велосипед Slavia. През 1905 г. е представен първият автомобил от компанията Laurin & Klement. Това е малко двуместно превозно средство със 7 конски сили, наречено Voiturette A.
Производството на автомобили се разраства бързо. През 1907 г. малката фабрика става акционерно дружество. Благодарение на добрите бизнес връзки колите от Млада Болеслав си проправят път до Нова Зеландия, Англия и Япония.
Производството на автомобили е силно засегнато от Първата световна война. Производството на лични превозни средства е почти спряно и вместо това се правят военни превозни средства. През 1924 г. фабриката е частично унищожена от голям пожар, което води до сливането на компанията с инженерния гигант от Пилзен, Škoda.
След сливането на компанията, фабриката е разширена и оборудвана с модерна производствена линия. През 1930 г. фабриката се бори със световната икономическа криза и въвежда в производство автомобил с изцяло нова концепция - Škoda 418 Popular става основа за отделни продуктови линии.
През 1936 г. автомобилната компания е на първо място сред местните производители на автомобили и положителни реакции идват от други страни. С настъпването на Втората световна война и окупацията, производството се фокусира върху нуждите на Германия. Фабриката е бомбардирана към края на войната.
50-те години принадлежат на Škoda Felicia, за която търсенето е много по-високо от производствения капацитет. В началото на 60-те години фабриката претърпява обширна модернизация и през 1964 г. производствената линия пуска изцяло новата Škoda 1000 MB.
Производството на водещия модел, Škoda 1000 MB продължава с пълна сила. Това е първият модел в историята на компанията с повече от един милион произведени бройки.
Производството на спортното купе Škoda 110 R е спряно в Kvasiny през 1980 г., а на следващата година започва производството на Škoda Garde, която по-късно е преименувана на Škoda Rapid. Отново компанията прави спортно купе с две врати.
През април 1996 г. е представен изцяло новият модел Škoda Octavia. Три години по-късно се появява Škoda Fabia, а през 2001 г. е представена нова луксозна лимузина в горния среден клас, Škoda Superb.
С представянето на Citigoᵉ iV и Superb iV, компанията навлиза в ерата на електромобилността през 2019 г. Škoda дава на семейството си електрифицирани автомобили с емоционален дизайн, футуристичен интериор и иновативни технологии, както и специална екосистема с решения за мобилност.