Първата версия на логото е етикета на кормилото на техните велосипеди. Липата символизира славянската народност и свобода. В горната част са имената на основателите - Laurin и Klement, а долната е изписано мястото на производство – Mladá Boleslav. Това лого също често се използва в различни печатни материали.
Тази версия на логото на Slavia била поставяна отстрани на бензиновите резервоари на мотоциклетите L&K.
Първата версия на лого, носещо името Laurin & Klement, се използва през периода 1905 – 1925 г. Основата се състои от инициалите на основателите. Вътре в логото за първи път е вграден лавров венец, като символ на успеха.
Типографският вариант на логото на Laurin & Klement е използван между 1913 и 1929 г. Вдъхновението за този стил идва от творческия артистичен стил Art Nouveau, като нов подход към изкуството и живота като цяло.
Можем да видим стремеж към модерно общество и неговия по-добър визуален облик – усилие да следваме най-новите тенденции и да бъдем част от философията на новата световна ера. Именно заради своята елегантност и стил това типографско лого все още се поставя на някои луксозни модели на Škoda от висок клас, дори и до днес.
За първи път се появява лого с овална форма и син фон с типография на Škoda. От сливането с компанията Шкода през 1925 г. до 1929 г., логото е поставяно отпред на автомобилите Шкода заедно с версията на типографското лого Laurin & Klement.
Първата версия на известната крилата стрела се появява в Пилзен през 1923 г. Въпреки че малко се знае за дизайнера, вероятно вдъхновение за логото е табела с изображение на Индианец, носещ лента за глава от пера.
Елементите на логото на крилата стрела са очевидни – технически и естетически изпипани, динамиката на полета като цел за продължаване напред, прецизност в изработката. Крилатата стрела се използва не само върху автомобили и резервни части, но и в печатните материали на Шкода.
Най-често използваните цветови варианти са сребристо и синьо; през 50-те и 60-те години са включени и червени варианти.
Малко след сливането на Škoda с Volkswagen Group е създадена нова версия на логото на автомобилния производител.
Синият цвят е заменен със зелен, самата крилата стрела е заобиколена от широк кръг с надпис Škoda вътре. От 1994 г. основните цветове на логото са черно и зелено. При всички модели логото е поставено в предната част на автомобила, както и върху волана, задната врата и дисковете на всички гуми.
Логото е освежено още веднъж. Широкият кръг с надпис е заменен от много по-тънък сребрист хромиран кръг. Тази промяна в дизайна осигурява повече място за крилата стрела, която на практика става много по-изпъкнала.
Шрифтът Škoda също е нов и е поставен над логото.
Единствената промяна е типографията на Škoda, която се премества под логото с крилата стрелка. Въпреки дългата еволюция и промените, направени в логото, оригиналната идея за крилата стрела все още е преобладаваща и е в самия център на фирменото лого. Той е визуално привлекателен, но традиционен - модерен, отразяващ 120-годишното наследство на компанията.
В наши дни, компанията използва името Škoda и традиционната крилата стрела в пръстен по-отделно, като името ще се превърне в основен комуникационен инструмент.
Новият стил използва изцяло различна типография, базирана на симетрия. Най-предизвикателният елемент в изработката е визуализирането на буквата S, която свързва името с чешкото наследство на Škoda.