This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
История на Škoda

1907 - 1915

Производството на автомобили се разраства бързо. През 1907 г. малката фабрика става акционерно дружество. Благодарение на добрите бизнес връзки, колите от Млада Болеслав си проправят път към други пазари като Нова Зеландия, Англия и Япония.

1907

Основана е акционерната компания Laurin & Klement. Успешният четирицилиндров L&K тип F е пуснат на пазара. Гамата на компанията сега се състои от девет модела, от малък двуцилиндров лек автомобил и четирицилиндров състезателен автомобил до транспортьори и омнибуси. Двигател тип FF, конструиран от две четирицилиндрови задвижващи системи на F-модел, е един от първите осемцилиндрови двигатели, създавани някога.

1908

Състезателната версия L&K Type-F има големи успехи във всичките си категории на Semmering. Първият малък четирицилиндров тип G е пуснат на пазара.

1911

Type S – прост, надежден широкосериен автомобил се продава в безброй версии на каросерия и двигател до 1925 г.

1912

L&K поема автомобилния завод RAF (Reichenberger Automobil Fabrik) в Либерец. След придобиване на концесия, L&K започва да произвежда гилзово-клапанни двигатели Knight за луксозни модели.