Производството на автомобили се разраства бързо. През 1907 г. малката фабрика става акционерно дружество. Благодарение на добрите бизнес връзки, колите от Млада Болеслав си проправят път към други пазари като Нова Зеландия, Англия и Япония.
Основана е акционерната компания Laurin & Klement. Успешният четирицилиндров L&K тип F е пуснат на пазара. Гамата на компанията сега се състои от девет модела, от малък двуцилиндров лек автомобил и четирицилиндров състезателен автомобил до транспортьори и омнибуси. Двигател тип FF, конструиран от две четирицилиндрови задвижващи системи на F-модел, е един от първите осемцилиндрови двигатели, създавани някога.
Състезателната версия L&K Type-F има големи успехи във всичките си категории на Semmering. Първият малък четирицилиндров тип G е пуснат на пазара.
Type S – прост, надежден широкосериен автомобил се продава в безброй версии на каросерия и двигател до 1925 г.
L&K поема автомобилния завод RAF (Reichenberger Automobil Fabrik) в Либерец. След придобиване на концесия, L&K започва да произвежда гилзово-клапанни двигатели Knight за луксозни модели.